tisdag 2 mars 2010

Ensam är inte stark!


Hej alla bloggvänner!
Nu börjar jag känna mig uttömd på energi.
Sambon inlagd på lasarettet sedan i fredags och som ska till uppsala för operation. (saknar)Vattenläckage i ett tak samt en vedpanna som ej gett värme i huset över helgen, snöstorm igår med skottning och fixa någon som kan ploga, bära vattendunkar till hästarna för att vintern vägrar att släppa taget! Samt att att jag ska ha humöret uppe på jobbet för att inte förpesta tillvaron för någon annan. Som tur är så har min 13 åriga dotter lagat maten. Jag som sagt att -kan man inte vara med och  laga maten själv så är det bara att äta!
Jag ångrar att jag sagt det när jag nu är inne på fjärde dagen med vego mat :)
Men, tack snälla Louise för all hjälp. Love you




du, min vän i livet
       se hur kvällen brinner opp
en enda sak är givet
vi är två hjärtan
i samma kropp


Text:  Lars Winnerbäck

Kram Jenny

10 kommentarer:

  1. Vi finns här om du behöver hjälp Jenny!
    Tänk på att C får köra traktorerna.
    Vi hjälper mer än gärna till!!

    Linda med familj

    SvaraRadera
  2. Men åhhh Stackare !
    Inte lätt alla gånger .
    Skickar en styrkekram hoppas din sambo är på benen snart .
    Vilken Lycka att du har en 13 åring .Och inte 3 åring :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Oh, så tufft Jenny! Hoppas han mår bättre snart..
    Nu får vi hoppas snön smälter lite och det blir vår och varmt, så kanske du får plats i väskan;)
    Bra jobbat Louise!
    Varmkramar till er alla!
    Ingis

    SvaraRadera
  4. Oj, vad strängt du har det, tråkigt...Men kul mitt i allt att du hittade in till mig så att jag kunde hitta till dig! Lägger dig på min blogglista nu.

    Blev grymt imponerad av tavlan i förra inlägget. Snor din idé, bara så du vet. Och jag som förut bara letat efter tomma ramar...Ja, tack för tipset, det var vitt värt, hihi!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Fy nu har du det tufft! Tänker på dej!
    Det är ju som det sägs...en olycka kommer sällan ensam men Du, efter regn kommer solsken!!
    Tur att du får hjälp med maten, våra barn kan mycke bara de får chansen...we love them!
    Håller tummarna för att allt löser sig för dej.
    Stora kramen
    från
    Ewa

    SvaraRadera
  6. Jag sänder över en kram och lite energi till dig. Det kommer att gå bra och när det här är över kommer du att vara ännu starkare.

    Kramar och kärlek

    Britt

    SvaraRadera
  7. Förhoppningsvis kommer det inte någon mer snö nu. Jag hoppas du får en lugn helg med mycket sol så att energin kommer tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Jenny!

    Hoppas att det löser sig med allt och att sambons operation går bra.

    Första gången jag kikar in till dig och hit kommer jag gärna åter. VAd fin din tavla blev i det tidigare inlägget.

    kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  9. Sänder över ett stor famn av hopp och styrka!
    En sån tur att du har din dotter..som hjälper dig!

    Vilken härlig tavla du har gjort i det förra inlägget!

    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  10. Usch, det var mycket på en gång. Ibland hopar det sig. Hoppas att allt ordnar sig snart.
    Tavlan du gjort var fin.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**