torsdag 4 mars 2010

På väg hem!

Ett stort tack till er alla, för uppmuntran och värmande kommentarer!
Det har kännts bättre tack vare er samt att jag fått skriva av mig på bloggen.
Ibland så känner jag mig som en gnällkä.... men orken räcker tyvärr inte till ibland.
De har ställt in operationen i Uppsala pga att det kan bli komplikationer. Eftersom problemet sitter i 6 & 7 ryggkotan så vill de pröva att medicinera bort värken i första hand. Förmodligen så kommer han hem imorgon vilket känns otroligt härligt men också med lite undran över hur det ska gå? Är det någon som hört när våren ska komma? för nu längtar jag mer än någonsin :)

Kram från Jenny




8 kommentarer:

  1. Hej!!
    Låter som Ni har en tuff period....
    Hoppas att allt ordnar sig till det bästa;o)

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, så fint du gjort på bloggen!
    Skön att han kommer hem tycker jag allt..=)
    Hörs i morgon, och du...det blev så fint så!!;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Gomorron!!!!!vad skönt att din man får komma hem.Hoppas att allting löser sig.Ha en mysig fredag varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Inte kul med värk.
    Vad skönt att han ändå får hjälp !
    Kram och ta nu hand om er .

    SvaraRadera
  5. hej jenny
    men vad läser jag =( tråkigt att han ska ha sån värk, men förstår att du tycker de är skönt att han kommer hem. hoppas allt ordnar sig....
    kramar pia

    SvaraRadera
  6. Hej vännen1 Uach ja värk är inte kul alls men ja att han får komma hem är väl skönt. Hoppas det löser sig. Så fint du gjort i bloggen din :-) Ha en fin helg kram

    SvaraRadera
  7. Trist att de inte kunde operera, vet hur dte är att leva med värk, hoppas de kan medicinera bort det!
    Ha en finfin helg!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  8. Tänk så här en operation är inte alltid en garanti för att bli av med värk.
    Jag kan förstå att du har haft en tuff vinter.
    Nu får vi hoppas att allt blir bättre.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**