lördag 6 mars 2010

Auktionsobjekt nr 47.


Visst är den häftig!
Den här ropade jag in på auktion för 200 kr i höstas. Jag har aldrig sett någon sådan tidigare. En pall som man satt och kardade ull vid förr i tiden. Jag ska bara "shabba" den lite och kanske någon text på sitt delen?
Jag känner att det skulle vara kul att åka på någon auktion snart igen, man kan ju göra många fynd på sådant som vissa människor bara tycker är gammalt skräp. Men faktum är att de inte har fantasin att se potensialen i sakerna.

Kram  Jenny

7 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig kardmöbel, jätteläcker
    Ha en finfin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. hej jenny
    ja du vännen de ordspråket har man fått uppleva att de stämmer ibland...vore så kul med en lite träff de är bara du hör av dig...så kan vi skratta tillsammans =)
    varmar kramar
    pia

    SvaraRadera
  3. Hej hej.

    Tack för din rara kommentar på min blogg.
    Jag vill också gå på auktion, e jätte sugen på å ropa hem en fin gammal skatt:).

    Hoppas du haft en fin helg..

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Ja det är kul med auktion...ditt fynd var ju speciellt...kul när man hittar lite udda saker..blir snygg när du shabbat den lite.
    Hoppas allt är bra hemma.
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Du har en sunshine award att hämta på min blogg.

    Agneta

    SvaraRadera
  6. Hej! Vilken läcker!! :-)Ta det lugnt vännen hihi. Du hinner när du hinner. Tack söta, ja ängla nyheter och lite annat kommer in i butiken våran. Ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  7. Det var en ovanlig sak, kul att fynda!!

    Trevlig kväll!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**