söndag 7 mars 2010


Hejsan! Jag tackar ödmjukast för denna award som jag fått av Agneta med bloggen:    Mycket annat & lite betong. 

Här är reglerna för att motta denna award:



The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:






1. Put the logo on your blog or within your post.

2. Pass the award to 12 bloggers.

3. Link the nominees within your post.

4. Let them know they received this award by commenting on their blog.

5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Så nu skickar jag denna vidare till 12 st härliga & inspirerande bloggar!

11 kommentarer:

  1. Grattis till utmärkelsen och tack för att du gett den vidare till bla lilla mig, det värmer gott!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Grattis till din award!!!
    Jag ser att du skickat den vidare till mig;o)
    Tack goa du!!

    Ha det bäst!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tusen tack!!ag blev jätteglad och det var det bästa idag :)
    Hoppas du får en bra dag imorgon, kram

    SvaraRadera
  4. Grattis och tack! va söt du är!!

    Kramar och kärlek
    britt

    SvaraRadera
  5. Tackar så jätte mycket för den vännen och grattis till din utmärkelse!
    Hoppas allt är bra, här är det febrigt fortfarande..:(
    Hörs, Kramkram

    SvaraRadera
  6. hej
    tack snälla , du är alltid så gullig med dina kommentarer =) nu fick jag ju se att du gett mig en award =) tusen tack, ska ta mig an den snart =)önskar dig en skön helg
    kram pia

    SvaraRadera
  7. Nu snor jag din blogg för ett nödrop.......... Ett sto dog under fölning inatt! En mamma behövs. Någon som känner till ett sto som har förlorat sin fölunge? Sprid fort......070-2154359 det är mycket bråttom!!! Kopiera och lägg in i er status! Tack snälla!!!" /Monica Östranför

    SvaraRadera
  8. Tack snälla du för att jag fick en AWARD av dig! Så gulligt av dig! Och grattis för att du själv fick en. Kram Camilla

    SvaraRadera
  9. Hej! Grattis till den fina awarden! Ja du tråkigt är det när man inte får nåt svar och att man har ont. Fy att dom märkte det sen i alla fall. Det var ju bra. Jag har varit på magnet röntgen ett antal ggr men det visar inte nåt :-(. Nej inte sitter man där i onödan inte, man unviker akuten så långt det går. Ska stå på mig jag lovar. Ha det bra kram

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Handukshängaren har jag köpt på Qvesarums byggnadsvård,ja dom är fina.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. Hej Jenny!
    Mycket snygg blogg tycker jag! säger Ulla P!
    Hoppas du får en underbar helg och att solen sänder sina strålar även till er i E-tuna.
    Kram kram

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**