lördag 6 februari 2010

Gamla ting har fått nytt liv.


Jag har målat om och "schabbat" tre st gamla guldramar. En skam tycker nog vissa men jag tycker att de blir vackrare så här.



Nyckelskåpet är även det ommålat till vitt med nötta kanter.


Jag hoppas att Ni alla njuter av helgen. Själv så ska jag fortsätta med idèer runt ett projekt som är i startgropen! Jag vet inte hur jag ska hinna med allt? men det som är roligt & inspirerande brukar det alltid finnas tid till  :)

Vita varma kramar / Jenny

8 kommentarer:

  1. Hej!!
    Jag letar gamla ramar och måla!!
    Dina är jättefina;o)
    Ha det bäst!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad pysslig du är Jenny! Spännande med ett projekt! Kan det ha med hästar att göra?
    Ha en skön lördagkväll!

    Kram Ingis

    SvaraRadera
  3. hej jenny
    kul projekt....=) och vad fina dom blev...skulle oxo måla min guldspgel, men jag tycks aldrig få tiden att fixa till mig själv..men nu blev jag riktig sugen när jag såg din fina =)
    kram pia

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte ramen blev fin.. Hoppas helgen är bra då :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Hej! :)
    Tycker klart Du gjorde helt rätt i och måla o shabby chica det guldiga!
    Vem säger att allt måste va som det alltid varit? :)

    Kram Lisette - Vardagslycka

    SvaraRadera
  6. tjena tjejen
    du är så välkommen ring innan bara =)
    kram pia
    ps.mejla mig om du inte har mitt nr,

    SvaraRadera
  7. Hejsan Jenny!
    Vad kul att du hittade in till mig!
    Tack så mycket för dina rara ord.
    Du har en jättefin blogg, hit kommer jag gärna igen! :) Vad härligt vackert du bor.
    Nu ska jag titta lite till!

    Och jag håller helt och fullt med dig, att ramar och andra små prylar blir mycket finare med lite vit färg och avskavda kanter o hörn ;)

    Önskar dig fina dagar, så hörs vi snart igen!
    Kram / Åsa.

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**