söndag 14 februari 2010

Alla hjärtanes! vilken lugn dag.



Idag så har jag faktiskt inte tänkt på att det är alla hjärtans dag! Drack morgonkaffe i lugn och ro för att sedan åka med dottern och köpa kläder. Tänk! ibland så låter det som om de går nakna om dagarna. - Jag har ingenting att ha på mig! låter det med jämna mellanrum. Äter de kläder? eller vart tar de vägen? Nåväl, eftersom jag inte vill att hon ska gå naken i denna kyla, så var det bara att åka :) Eftermiddagen ägnades åt både hästträning och besök hos goda grannar. Nu ligger jag och mentalt förbereder hjärnan för att klockan kommer att ringa kl. 04.30 imorgon bitti.

Sov så gott alla vänner.

Kram Jenny

6 kommentarer:

  1. Gomorron!Hoppas att dottern och du hade en mysig stund.Ja hoppas att du kom upp och att måndagen blir bra.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej! Hoppas alla hjärtans helgen varit bra. Här har man kommit hem efter en hel helg av avkoppling. Hörs mera kram

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar trevlig kväll!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Hej Malin!
    Tusen tack för dina rara ord inne hos mig. :)
    Skrattar lite åt det där med din dotter och att kläderna äts upp! Så har brorsan med sina tonnårsdöttrar. Snart är jag där själv med min tjej, som är 8år nu. :))

    Huuu vilken tid du får kliva upp! Jag förstår att det krävs mentalt förberedelse.

    Tack igen Malin!
    Önskar dig fina dagar, så hörs vi snart igen.
    Kramen / Åsa.

    SvaraRadera
  5. Hahhahah Ungar de är för goa :)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Det är något konstigt med kläder... Varje vår och sommar tycker jag inte jag har några sommarkläder så nya måste köpas. Men vart tog förra årets vägen kan man undra då? :)
    Kram

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**