måndag 4 januari 2010

Vintervilan är över!




Jaha, då var jag tillbaka på jobbet kl. 06.00 i morse. Tänk vad 11 dgr semester går fort! men jag  lyckades t.o.m varva ner så mycket att sambon började att anmärka på det. Ha..ha.
Bilder har jag tagit med kameran, men inte så många ännu. Jag måste ju förstå vad alla knapparna är till för också. MEN...finns det ngt tråkigare än att läsa instruktionsböcker? Nää, och då trycker jag hellre på alla knappar och muttrar när det inte blir som jag vill. Jag har även lagt in en bild på våran kattbäbis Vilda. Hon gör verkligen själ för sitt namn :)

Ha det gott i vinterkylan!



4 kommentarer:

  1. Hej och god fortsättning på dig. Hoppas alla helger varit bra! Usch så kallt det är idag! brrr. Hörs snart igen kram

    SvaraRadera
  2. Önskar dej God Fortsättning på dig.Hoppas att du haft en fin jul och nyår.Ha en mysig tisdag och trettondagsafton varmkramen Rita.

    SvaraRadera
  3. Hej Jenny!!
    Hoppas allt är bra med dig! Jag håller med, instuktionsböcker är inget för mig....sambon brukar få förklara när han läst;o)
    Välkommen in till mig om du har lust, jag har en liten utlottning!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Jag är nog mer Try and error. Gillar inte instruktionsböcker utan jag testar och ser hur det blir.
    Kram annika

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**