onsdag 20 januari 2010

Den fick grepp om mig till slut!


Jaha.. Hemma i sängen och har åkt på influensan! Kroppen är svag men har jag kunnat vila? NEJ! Jag har såå svårt att ligga still en hel dag fast kroppen behöver det. Trots att jag har brottats med huvudvärk, feber och ont i halsen så liksom kryper det i mig när jag  måste vara stilla. Som kvinna jag är så förstår jag ju att disken, tvätten och barnens behov mm, inte försvinner av en liten influensa. Jag är i alla fall glad att jag inte har fått vinter kräksjukan :) Man får se det goda med det onda, helt enkelt.


Många kramar Jenny

10 kommentarer:

  1. Vad jobbigt att vara sjuk .Finns inget värre.Var rädd om dej och storkrya på dej kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. hej vännen
    fy så jobbigt ,,,stackare krya på dig nu
    kramar pia

    SvaraRadera
  3. God bättring, och ta gott vara på dig själv och hoppas att du blir lite ompysslad. Kram

    SvaraRadera
  4. Men vännen! Krya på dig nu snarast. Ja vi kvinnor är väl ett släkte för sig. Alla måsten och behov. Kram

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Jenny! Se till att du nu blir upppassad! Ordinerar vila och mycket sömn så blir du frisk fortare...
    Kramisar Ingis

    SvaraRadera
  6. hej igen
    hoppas du känner dig lite bättre, resväskan är kvar =)
    kram pia

    SvaraRadera
  7. Här hade vi en förkyld vän. Ja visst är tunikorna fina o håller med dig, så härligt att ha tunika och tights! Mina favvo plagg.Krya på dig nu ok? kram

    SvaraRadera
  8. Men Jenny då, fy vad trist!
    Nu får mannen ta och pyssla om dig...
    Krya på dig, jobbar hemma i morgon så vanske kan prova att ringas! =)
    Kram kram
    Anna

    SvaraRadera
  9. hej igen
    de är ju en stor resväska 63x36 o 16 djup.tyvärr har dom ju blivit så efterfrågade nu så de är svårt att få tag på dom och vi betalade ganska mycke för denna , så vi har satt ett pris på 1000 lappen ....den är lackad i matt lack för extra hållbarhet..
    och jag lämnade den otextad på utsidan så vill du kan du få välja en egen text där som natyurligtvis ingår =)
    kramar pia

    SvaraRadera
  10. Självklart kan du få lite tips :) Jag brukar alltid ställa mina i ett kallare förråd eller matkällare. Brukar ta fram dem nu i januari eller februari då klipper jag ner dem, planterar om och ger växtnäring ca 1 gång i månaden. Kanske var lite tips :)
    Hoppas du kryar på dig snabbt nu. Kram

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**