fredag 25 december 2009

Jag har varit snäll i år!



Jag trodde att tomten bara kom till barnen, men jag måste ha varit jätte snäll i år. I julstrumpan så fanns ett paket till mig! Jag blev jätte förvånad när tomten gav mig en jättefin system kamera. Tänk att tomten har sett att jag har smyglånat min dotters kamera för att kunna fota till bloggen. Tonåringar har ju en tendens att bli uppretade för ett & annat :) Så nu är lyckan fullständig trots att min dotter komenterade att jag fått en sån där "wanna be" kamera! Men det är bara att le lite till svars, för annars har jag ju ingen kamera expert till hands. Hmmm...






Ha en fortsatt trevlig helg!


Julkramar från Jenny

13 kommentarer:

  1. Jisses, vilken önskeklapp du fått!!
    Du måste varit riktigt snäll;o)
    God fortsättning!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att få det man önskar sig!!!!God fortsättning .Ha det mysig och njut kram Rita

    SvaraRadera
  3. Så kul...tomten visst vad han skulle ge snälla flickor i år. Kram och ha en god fortsättning på julen.

    SvaraRadera
  4. Grattis till din nya kamera ! Vilken julklapp ! Jag får önska mig det i födelsepresent , kan inte så mycket om kameror och fotografering , men vill lära mig . Är det då en digital systemkamera du har fått ? Du har redan väldigt vackra bilder på din blogg , och nu ska dom alltså bli ännu bättre ?! Tack för besöket hos mig och en god fortsättning på dig ! Kramar Susanne / den gamla skolan

    SvaraRadera
  5. hej goa jenny
    klart du fick en kamera så snäll som du är =)tycker jag känner igen vissa saker på din skänk =) ha en fortsatt skön jul...
    kramar pia

    SvaraRadera
  6. Vackert!Önskar dig en fin fortsättning och ett gott nytt år!KRam

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vad fint av dig att ge gubben din en gokart-upplevelse..tror min hade uppskattat det oxå..hmm. Det var ju en otroligt lyhörd tomte ni hade som ordnade en kamera åt dig! Jag har en bra kamera men måste ordna uppladdningsbara batteri för den bara slukar de vanliga på nolltid!
    Kram Git

    SvaraRadera
  8. Å så mysig blogg!!!

    Å vilken present du fick av tomten!!! Vi måste varit lika snälla i år, för i mitt paket låg oxå en kamera!! Tjohoooooo!! Nu ska jag bara klura ut hur jag ska lära mig den!!

    Kram från Inredningsfrun

    SvaraRadera
  9. Härligt att få en sån fin julklapp! Det är så kul att kunna påverka hur bilden ska bli, på ett helt annat sätt.
    Lycka till! Ska bli kul att se dina bilder.
    Kram annika

    SvaraRadera
  10. Hej Gumman! Värst vad du varit snäll! =) Härligt med en ny kamera!
    Fina bilder från ert vackra och mysiga hem.
    Satt här och skrev mellan möten och annat så jag hann aldrig ringa.. funderar på helgen som kommer? Vad tror du om den..?
    Ha ett riktigt Gott Nytt År
    Hörs
    Kramisar Anna

    SvaraRadera
  11. Tittar in för att önska Gott Nytt År .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Vackert!


    Önskar dig ett Gott Nytt år 2010!

    SvaraRadera
  13. Vilken vacker blogg du har. Skönt att njuta och vila ögonen på dina fina bilder. Gratulerar till kameran :-)

    Ingela

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**