torsdag 21 januari 2010

Kreativiteten blomstrar!


Nu har jag fotat med kameran som jag fick i julklapp av min snälla sambo. Den här köpte jag på auktion för en 50-lapp. Så jag målade om den och vips så blev det ett tidningsställ.


Den fina griffeltavlan köpte jag av Pia & Christa i deras butik, såå ljuvlig! Den har sin plats i köket för tillfället.



En gammal tvättbräda som fick nytt liv med den ljuvliga vita färgen & en text. Eftersom jag inte har Pias textarkonst ännu så får det bli mitt egna typsnitt àla Jenny.



9 kommentarer:

  1. jenny vännen... du är för rolig =) min textarkonst ha ha ....jag ska lära dig ett litet knep =) inte för att de behövs, du textar jätte fint, kanon grejer du gjort =)

    kram pia

    SvaraRadera
  2. Vad fina saker du gjort .Kanonfina!!!!!!Ha nu en mysig fredag Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Gillar tvättbrädan...och det andra. Kul att hitta gamla saker som med lite färg och fantasi kan få en ny plats. Kram

    SvaraRadera
  4. Så fint du har fixat! Tvättbrädan är läcker. Kul att få en kamera av sin man.

    Ha en skön helg

    Kram annika

    SvaraRadera
  5. Hej!!
    Vad mycket jag missat hos dig...
    Vad fint du målat och textat;o)
    Trevlig Helg!!
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej Jenny.

    Tack för din söta kommentar, blir så glad. Så fina saker du har, och tidningskorgen blev ju underbar.

    Ha en fortsatt fin kväll, tittar snart in igen, kram camilla

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Tack för kommentaren på min blogg! Vad kul att du hittade dit - för då hittade jag ju hit :).
    Jättefina fotografier du har här! Å tidningskorgen blev kanonfin - Visst är det en härlig känsla när man kan göra om auktionsfynd till vackra saker.
    Ha en bra kväll,
    kram Marie

    SvaraRadera
  8. Så mycket fint du fixat till!
    Tidningskorgen var ett kanonfynd!
    O tvättbrädor är en favorit hos mej!
    Vitt o vackert hos dej Jenny!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  9. hej vännen
    vill bara tala om att vi har öppet på lördag igen i skogsängen...=) mellan kl 10-16 dü är så välkommen
    kram pia
    ps. men de kanske jag sagt redan ...hi hi

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**