söndag 6 december 2009

Idag är dagen "D"


Idag kom bilagan ut och det känns jätte roligt!
Det är ju alltid spännande att se vilka bilder de väljer att producera.




Idag så var jag på min dotters årliga dansuppvisning på teatern. Det var Kalle och chokladfabriken som stod på programmet. 400 duktiga dansare förgyllde min em.
På kvällen så hade jag och Micke sk. trädgårdsskötsel ;) Det skulle sättas upp ljusslingor inför julen.
Eftersom våran familj gör det mesta lite baklänges så stod vi där med pannlampor i mörkret & muttrade. Ljusslingan trasslade sig, busken var för hög, det fattades skarvsladdar etc. Micke sa att jag måste ha tålamod! men den tappade jag redan som 5 åring i skidbacken. Men, men... nu lyser det fint utanför och det enda som lyser med sin frånvaro är ju snön .






15 kommentarer:

  1. Reportaget blev jättebra. Fina bilder. Anna tipsade mig...var då tvungen att köpa tidningen nyfiken som man är:).
    Hoppas allt är bra med dig.
    Kram Ingis

    SvaraRadera
  2. Haha du fick t.om mej att köpa Aftonbladet igår.... för första gången på 30 år , typ!Fin fint repotage ( även om jag misstänker att "Brynglan" hade en Lilla Fridolf gömd i tidningen på bilden)...KLART vi skall få tid att träffas , det får vi fixa helt enkelt.
    *ASG* ja våra bloggar är lite olika, din är mild o fin o VIT och min är som 5 kilo dynamit i en gödselstack...skiten sprutar!!! Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  3. Det är där med tålamod är en konst...Synd att jag missade bilagan..men kanske du visar lite bilder här i bloggen. Kram

    SvaraRadera
  4. Hej och grattis till dig och det fina reportaget. Kul att få vara med i ett sånt och att man inte vet vad dom lägger ut. Hoppas allt är bra med dig! Vi hörs kram

    SvaraRadera
  5. Hej! hihi tack ja det är ju vi. Jahaa så du gick förbi där?? Välkommen ska du vara på lördag kul att få träffa dig live också! Hoppas vi ses kram

    SvaraRadera
  6. Hallojs Jenny!! Vilken vacker blogg du har..vad glad att jag hitat in hit!
    Så vackert ditt hem verkar..o så mysigt, ända från 1600-talet...det är med historia det!!

    Kram Millan ♥

    SvaraRadera
  7. Hej, har tittat runt lite på din finfina blogg!! Så mysigt Du har det:o) Måste se om jag kan få tag i tidningen...
    Hälsar Malin

    SvaraRadera
  8. Vilken fin blogg du har Jenny.har kikat runt lite och hamnade här.Ha en skön torsdag kramizar Rita.

    SvaraRadera
  9. hej jenny
    Tack för att man är saknad.. =) ja swom du ser är de ganska fullt upp...jätte kul om du kikar förbi på lördag du är så välkommen....
    kram pia

    SvaraRadera
  10. Så mysigt att få hitta hit till dej!
    Kul att du är med i min tävling!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  11. Hej.
    Åhh det repotaget har jag missat .
    Men hoppas på bilder :)
    Jahhaa du tålamodet ,,,hur jobbar man på det ?
    Fina bilder du har anar att det är ditt kök ,fint .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Så mysigt hem du har.:-)
    Stina

    SvaraRadera
  13. Hej hej, hittade till dig genom aftonbladet. Oj så mysigt du har det. Superfint med.
    Trevlig kväll/ Annika

    SvaraRadera
  14. Hej, jag hittade hit av en händelse. Vad fint du visar! Önskar dig en riktigt God Jul!

    Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  15. Hej :)
    Skummade igenom aftonbladet.fi och föll genast för den lilla bilden som ledde till reportaget om ert hus. HELT UNDERBART HUS!! Sådär vill jag också bo när jag och min fästman flyttar till eget :)

    Älskar inredningen ni har och hela huset :)

    Sköt om er
    Kramar från Anna i Finland

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**