söndag 20 december 2009

En lantis i Stockholm!

Hej alla gòa.

I helgen så har vi myst i Stockholm med julhandel & hotell. Vi åkte med ett par vänner & har haft det jätte trevligt. MEN att vara lantis i en storstad är inte alltid så lätt. Det blir väldigt mycket intryck att ta in när man som jag är van att ha träden som granne :) Men nu så är väll alla julklapparna klara och det känns härligt. Ikväll kommer granen in i stugan så jag och barnen ska pynta. Klapparna ska slås in innan barnen hittar mitt gömställe.






Borta bra men hemma bäst!

2 kommentarer:

  1. Hej! hihi ja det är inte lätt att vara i dom större städerna jisses man känner sig verkligen som en lantis. Kul att man kan åka sådär dock, blir ju trevligt. Skönt att ha klapparna klara. Nu ska jag rusa till tvättstugan igen! ha det bra kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja jisses , jag har sett dig i aktion som lantis i STHLM . Och JA det fanns dom som var värre ;)/ Mimmi

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**