söndag 22 november 2009

En känslomässig helg.


Igår så var det en jobbig men rolig dag. Jag och min sambo var till Thilde för att köpa en ny häst. Vi bjöds på kaffe och hembakade lussekatter, härligt! MEN jag lämnade också en riktig kompis då hon köpte en av mina.  Jag vet att han inte kan få det bättre men det är klart att det känns i hjärtat! Bilden är på mitt nya sto som är dräktig, så i vår så kommer det förhoppningsvis en liten bebis!
Annars så har helgen varit lugn och skön och jag hoppas att ni andra också har haft det bra ;)



6 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Kul att du tittade in hos mig.
    Du har också en mycket fin blogg.
    Vad mysigt att bo i ett så gammalt hus. Det måste finnas massor av fint där som man kan njuta av.
    Du är välkommen att besöka mig om du har tillfälle någon gång!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det kommer att gåå så bra ska du se....är hon i Thildes ägo så kan det ju inte bli annat...

    hoppas på en liten hästbäbis.... :-)

    Trevlig advent !
    Kram nilla

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Nu var det allt väldigt länge seda vi sågs hörru! Får ta och styra upp det här ...=)
    Ser att du har lite hästprojekt i luften, spännande..
    Fin bloggen blivit med alla bilder. Har reportaget varit i tidningen förresten?
    Hörs!
    Kramis Anna

    SvaraRadera
  4. Men Usch vad jobbigt.
    Hoppas nu det kommer ut en riktig Goding.
    Önskar dig en trevlig vecka .
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag kan förstå att det känns i hjärtat,men så kul med ett föl.Ha det så bra,kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj , ser på bilderna att det hänt en del sen jag såg huset sisst...och på hästfronten oxå. Men gammelgubben har du kvar o Mollypecken oxå...fin blogg Kram Mimmi

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**