torsdag 12 november 2009

Skrattat i 2,5 timme.


Jag har nog inte skrattat så här mycket någon gång! Jag var på föreläsning med Mia Thörnblom idag och jag säger bara vilken härlig tjej! Föreläsningen handlade förståss om bättre självkänsla. Det är skillnad mellan självkänsla & självförtroende. Det förstnämda är känslan i kroppen och det andra är att göra saker. Mia har verkligen allt! kroppsspråket, roligt språk, hon drev om olika händelser ur egna livet & mycket mycket mer. Jag säger bara och inspireras av Mia som verkligen bjuder på sig själv till 100 % och framförallt tanka på er självkänsla.



3 kommentarer:

  1. Att vara på en föreläsning som ger något, både där och efteråt, härligt. Självkänsla är viktigt, vilken känsla ha vi när vi tänker på oss själva...känns det gott, jag hoppas det. För när man själv har det bra, när känslan är god, då kan man göra så mycket mer för de som är runt oss...helt enkelt vara en medmänniska som känner och ser. Kram och ha en skön skön lördag.

    SvaraRadera
  2. Hej! Tänkte kika in nu hos er alla som följer min blogg! har varit lite dålig på det men nu har jag liiite mera tid.Fina bilder du har här OCH är från stan också. :-)Hoppas allt är bra med dig! Hörs kram

    SvaraRadera
  3. HEJ! SER att du länkat till vår tävling men hittar ingen kommentar! HAR glömt att skriva att man ska kommentera så snälla gör du det om du inte gjort det för annars finns du inte med när vi räknar! Kram

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**