fredag 6 november 2009

Dagen "D"




I morse så sprang hela familjen lite lätt panikslagna och fejade det sista innan reportaget. Kl .10.00. Så kom hon tillslut, jättemysiga frilandsjournalisten Anna & fotgrafen Conny. Jag tog emot i dörren med mascaraborsten i handen. (Alltid ute i sista minuten ;) ) Varför ska jag alltid vara så petig? De flyttar ju ialla fall omkring på diverse saker om så behövs. Men men... Det var jätteroligt att få göra ett reportage & det blir ju ett minne som vi sent kommer att glömma! Hela familjen agerade i olika poser, men inte helt utan lite tvekan ifrån herrarna i huset. Vårt hus kommer att var med i söndags bilagan till Aftonbladet om ca 4 v. Om någon vill se bättre bilder än dom som jag lyckats fota så får ni gärna titta i bilagan.
Nu sitter jag och myser i en fåtölj, brasan sprakar, rogivande musik & ett välstädat hus. Aaah... nu kan jag bara invänta helgen.




1 kommentar:

  1. Så kul och spännande, ska få min mamma i Sverige till att köpa Aftonbladet den dagen. Svår att få tag i här i Norge. Så nu får du ha en skön fredagskväll och bara njuta.

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**