söndag 24 oktober 2010

Härliga Gårdshus!

Idag så hade vi "lill"loppis i gårdshuset. Vädret var tyvärr inte med oss idag så vi fick ha loppisen inne. Lite trångt blev det, men som man säger.. finns det hjärterum så finns det stjärterum! Det var kul att träffa nya ansikten och att många kände sig inspirerade av vårt gårdshus.
Bilder från ett gårdshus i tidigt skede när tankarna for huller om buller.


Anna och jag funderade över om vi skulle kunna förverkliga vår dröm om att ha en egen hobbyateljè.
Bilderna nedan är från ett nyfött gårdshus skapat med kärlek, tankar och inspiration.






Nu är vi fem stycken som inspirerar i gårdshuset, Jag, Anna, Ingis, Pia och Britt. Kreativiteten har varit enorm och lokalen är fylld till bredden med härliga ting.

Kramisar Jenny

9 kommentarer:

  1. Åh så mysigt ni har det!
    Ha en finfin dag!
    Kramis/Lena

    SvaraRadera
  2. Åhhh, vad mycket fint du visar på din blogg....
    Nu ska jag kika runt mer....

    Hoppas att du får en Trevlig o Sköön helg!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Så fint! Och så kul att vara flera som hjälps åt...så blir det liksom inte stiltje när inspirationen tryter =) //Mia

    SvaraRadera
  4. Jättefint i gårdshuset!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  5. Hej vilken mysig blogg o så fint hem kram Tina

    SvaraRadera
  6. Mysigt, jag önskar jag också kunde/vågade öppna något - skulle vara sååå kul!!!

    Första gången jag hittar hit, trevlig blogg!!!

    Trevlig helg, Anette

    SvaraRadera
  7. Åhh, vilket underbart gårdshus. Ni verkar ha mycket fint där. Fin blogg. Kram Sonja

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Jag ser att du har Inredning, kaos och tistlar på din blogglista...kommer ju till någon helt annan nuförtiden! Hur det nu gick till?!

    Välkommen till min "nya" blogg.

    Mvh Sanna

    SvaraRadera

** Det värmer i hjärtat om ni skriver en liten rad.**